Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Galanis inHouse
0
Σύνδεση
Ξέχασα τον κωδικό μου
Εγγραφή
Το καλάθι είναι άδειο
Προστέθηκε στο καλάθι

Ταμείο
Συνέχεια περιήγησης

Εγγύηση & Επιστροφές

Εγγύηση και επιστροφές

Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από την Galanis in house.  Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή συναρμολόγηση, κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα support της εταιρείας Galanis in house. Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχτούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.

 

Πολιτική επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται τόσο από το φυσικό κατάστημα, όσο και από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ  μέσα από το διαδικτυακό ιστότοπο www.galanis-inhouse.gr

Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Galanis in house (www.galanis-inhouse.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω κατασκευαστικού λάθους, στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://galanis-inhouse.gr/contact/.  Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210 4826331 ή στο 210 4827856 από σταθερό ή κινητό.
Τα προϊόντα επιστροφής θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας στο Μοσχάτο.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.